ZDARMA poštovné do balíkovny pro objednávky nad 500,- Kč
Časté dotazy (F.A.Q.)
F.A.Q.
Potřebuji změnit již odeslanou objednávku.
V případě, že jste nám odeslali objednávku, která ještě neprošla kompletní přípravou a předáním dopravci k přepravě, jakákoli její úprava je možná přes kontaktní formulář v historii dané objednávky. O vyřízení takového požadavku vás budeme zpětně informovat odpovědí na zprávu.
Kdy mi bude objednávka doručena? / Kdy si mohu objednávku vyzvednout?
Každou objednávku se snažíme vyřídit v co nejkratším možném čase. O změně stavu objednávky vás pokaždé informuje automatický e-mail a stav objednávky můžete sledovat také v historii objednávek ve svém uživatelském účtu. V případě jakýchkoli komplikací či možného prodlení vyřízení objednávky vás budeme předem kontaktovat. Následná doba doručení balíku již závisí na konkrétním dopravci, kterého jste si zvolili.
Výměna či vrácení zboží, reklamace.
Každou nespokojenost se snažíme řešit individuálně k vaší naprosté spokojenosti. V případě jakýchkoli komplikací či zjištěných nedostatků nás, prosím, předem kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře pod objednávkou v historii, případně e-mailem.
Kolik mě bude stát poštovné?
Suma poštovného závisí na výběru dopravce, stejně tak na váze zásilky nebo státu určení, do kterého bude balíček odesílán. Pro konkrétní informace se podívejte do přehledu v naší sekci Doprava.