F.A.Q.

Potřebuji změnit již odeslanou objednávku.

  • V případě, že jste nám odeslali objednávku, která ještě neprošla kompletní přípravou a předáním dopravci k přepravě, jakákoli její úprava je možná přes kontaktní formulář v historii dané objednávky. O vyřízení takového požadavku vás budeme zpětně informovat odpovědí na zprávu.

Kdy mi bude objednávka doručena? / Kdy si mohu objednávku vyzvednout?

  • Každou objednávku se snažíme vyřídit v co nejkratším možném čase. O změně stavu objednávky vás pokaždé informuje automatický e-mail a stav objednávky můžete sledovat také v historii objednávek ve svém uživatelském účtu. V případě jakýchkoli komplikací či možného prodlení vyřízení objednávky vás budeme předem kontaktovat. Následná doba doručení balíku již závisí na konkrétním dopravci, kterého jste si zvolili.

Výměna či vrácení zboží, reklamace.

  • Každou nespokojenost se snažíme řešit individuálně k vaší naprosté spokojenosti. V případě jakýchkoli komplikací či zjištěných nedostatků nás, prosím, předem kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře pod objednávkou v historii, případně e-mailem.

Kolik mě bude stát poštovné?

  • Suma poštovného závisí na výběru dopravce, stejně tak na váze zásilky nebo státu určení, do kterého bude balíček odesílán. Pro konkrétní informace se podívejte do přehledu v naší sekci Doprava.